środa, 1 sierpnia 2012

Wyzwanie #5 kwiatowo - zdążyłam! :)


Udało się! Zdążyłam przygotować pracę na wyzwanie #5 kwiatowo w scrap-ścinkach. Kwiatki do tej kartki zaczęłam robić jak tylko pojawiło się wyzwanie niestety doba nie chce się za nic wydłużyć a zmęczenie nie zawsze pozwala na to żeby zająć się przyjemnościami...

Trwało to i trwało ale w końcu skończyłam :)
Dzisiaj o północy upływa termin zgłoszeń więc jak się jeszcze pospieszycie to zdążycie!

Dodatkową motywacją jest możliwość wygrania wspaniałego zestawu nowych papierów "Be Optimistic" wraz z dodatkami (kwiatki, perełki, wstążeczki...) ufundowanego przez firmę Rapakivi. :D



Kwiatki to jakby czosnki ozdobne - choć chyba nie do końca je przypominają ;) Wycięte dziurkaczem ze skrawków papieru, który pozostał mi po moich zaproszeniach ślubnych.


Moje autorskie motylki, które już kiedyś pokazywałam przy okazji exploding boxów


A tu malutki tag (3x3cm), który jak chcecie możecie sobie pobrać poniżej.
Kolorowe tło wykonane tuszami heyda i szablonem po wycinaniu kwiatków :)


Częstujcie się :) i jeśli użyjecie go w swojej pracy to pochwalcie się koniecznie :)


Pozdrawiam,
Kasia :)

10 komentarzy:

  1. Te kwiatki na kartce są świetne :) Bardzo mi się podobają :) życzę sukcesu w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne, na motylka mam smaka ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka. Zyczę powodzenia.;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje kwiatuchy. mnie przypominają albo czosnki albo hortensje :) I jakie piękne, kolorowe tło kartki.
    Wiesz, że Twoje motylki uwielbiam? Są takie lekkie, zwiewne, jakby zaraz miały odlecieć :)
    Pozdrawiam cieplutko ;) Ucałuj maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czosnek podobny!!!w ogóle ta technika jest taka czarująca! ale te pojęcia fachowe- dla mnie czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka a motylek mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita z tymi kwiatami! piękne, przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziewczyny! Strasznie się cieszę, że Wam się podoba moja karteluszka :) To bardzo motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka ,a te kwiatki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka! A kwiatki bardzo pomysłowe:).
    Dzięki za stempelek i buziaki!

    OdpowiedzUsuń