sobota, 11 sierpnia 2012

wreszcie jedziemy! :D


Dziś w nocy wyjeżdżamy na nasz upragniony i długo oczekiwany urlop :D Jednocześnie będzie to nasza spóźniona podróż poślubna, z której bardzo się cieszę :)

Ślub braliśmy w listopadzie. Zimą nigdzie się nie wybraliśmy a potem brzuszek rósł i rósł aż wreszcie pojawił się Antoś. I znów nie było jak wyjechać. Teraz wreszcie kiedy nasz maluch ma prawie 3 miesiące i już opanowaliśmy pierwsze umiejętności bycia rodzicami wybieramy się nad nasze Polskie morze. Mam nadzieję, że pogoda będzie ładna i wszytko się uda.

Samochód już prawie zapakowany choć przyznam, że nie wiem gdzie wciśniemy resztę rzeczy. Jak jedzie się samemu to wystarczą podstawowe przedmioty, kosmetyki i ubrania a teraz to chyba będzie moja największa wyprawa w życiu... wózek, fotelik, ubranka, pieluszki, ręczniczki... dosłownie wszytko czego używamy na co dzień przy dziecku... zrezygnowaliśmy tylko z wanienki bo już nie ma jak jej upchać do środka.

A urlop planujemy długi bo do końca miesiąca więc sporo tego wszystkiego trzeba zabrać.

Mam nadzieję, że po powrocie jeszcze ktoś tu do mnie będzie zaglądał :)

Liczę na to że będę mogła Was odwiedzać na blogach- o ile będzie internet...

Po powrocie na pewno zdam relację z podróży i z moich robótkowych poczynań gdyż nie zamierzam tylko leżeć plackiem na plaży ;)

A teraz jeszcze tylko nasze niezbyt udane zdjęcie, które było niemal czarne i zostało rozjaśnione ale i tak bardzo mi się podoba :)

oto moje 6kg. szczęście! :)


Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za odwiedziny,
Kasia :)

PS.

Dziewczyny, które czekają na prezenciki ode mnie otrzymają je po moim powrocie. Już wszytko mam gotowe tylko nie miałam kiedy zapakować i wysłać. Mam nadzieję, że się nie pogniewacie :)

16 komentarzy:

  1. Życzę duuuuużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Kasiu odpoczywajcie jak tylko się da najwięcej:)Słoneczka i pięknej pogody Wam życzę i na pewno będziemy czekać tu na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapraszam po wyróżnienie...ale pewnie po urlopie:)

      Usuń
  3. Kasiu! Odpoczywaj i trzymam kciuki za słonko:). Antoś jak widać, jest bardzo zadowolony z wyjazdu!
    Wszystkiego dobrego i wracaj z głową pełną pomysłów! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wczoraj tak myślałam o Tobie że dawno że się nie odzywałaś i pewnie urlopujesz, widzę że przystojniak Ci rośnie i to jaki duży i śliczny, no takie oczyska to będzie dziewczyny czarował. No i oczywiście dobrej drogi i wspaniałego wypoczynku, a co do pakowania się z dzieckiem to też wiem jak to wygląda, masakra po prostu bo wszystko potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku! Takie wakacje z maleńkim dzieckiem są wyjątkowe, zobaczysz za kilka lat z łezką w oku będziesz wspominać te tony pieluszek, ręczników itp.:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  6. życze udanej wyprawy ... zamiast wnaienki zawsze mozecie wziąsc dmuchany malutki basenik mało miejsca zajmuje i mozna maluszka bez problemu wykąpać ... ale ten czas szybko leci już 3 miesice Antoś na świecie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Antoś jest przesłodki:) Życzę Wam udanego urlopu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypoczynku i wspaniałej pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc udanego wypoczynku i słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. syneczek uroczy :)
    miłego odpoczynku :)
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze szczęścię :) Mam nadzieję, że wypoczynek się udał! Szkoda, że się nie dogadałyśmy, mogłyśmy nawet się wybrać na spacer, mieszkam w Sopocie 10 min drogi od tego parku dla rolkarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. to koniecznie w przyszłym roku, nadrobimy to!Przypomniałaś mi, że postanowiłam sobie, że też wezmę udział w tym maratonie, może w końcu wyjmę rolki z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję,że wyjazd i pobyt udany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej , dostałam wczoraj przesyłkę dziękuje bardzo :) kolczyki śliczne, co tam u Ciebie? dawno nie pisałaś

    OdpowiedzUsuń