sobota, 29 grudnia 2012

święta.. święta.. i po świętach...


Witajcie poświątecznie i wybaczcie, że nie do wszystkich zajrzałam. Niestety jak wiadomo przed świętami zwykle tego czasu jest o wiele za mało. A do tego Anek nadal mi choruje.
Po dwóch antybiotykach i niespodziewanym uczuleniu na penicylinę prawie wylądowaliśmy w szpitalu.. na szczęście prześwietlenie płuc wykazało, że jest czysto.. i pozostał tylko problem z uchem.. i znów kolejny antybiotyk.. krople do uszu i za tydzień do kontroli..
Ogólnie choroby po nim już nie widać. Jest aktywny i bryka cały dzień! :)

Teraz chciałabym trochę nadgonić zaległości i podziękować za wszystkie przesyłki jakie otrzymałam z okazji Mikołajek i Bożego Narodzenia :)
Dziękuję również najpiękniej jak potrafię za wszystkie, życzenia! Jeśli komuś nie odpisałam bezpośrednio to jeszcze raza najmocniej przepraszam!

Koniecznie muszę się pochwalić mikołajkową wymianką jaką zorganizowałyśmy sobie z dziewczynami z DT scrap-ścinki.

Wymianka była zakładkowa i oczywiście ścinkowa!:D

JA przygotowałam paczuszkę dla Ewy ale niestety nie mam zdjęć :/
Może jak Ewa opublikuje post o wymiance będę mogła pożyczyć od niej fotki to Wam pokażę.

Zobaczcie natomiast co przygotowała dla mnie Alexandra Świąteczną zakładeczkę w czerwieni i bieli :)
ale druga strona okazała się już uniwersalna ;)
Do tego zrobiony przez Olę notesik, kartka z życzeniami oraz ścinkowy tag ;)
Pełno wycinanek z wykrojników! Cieszę się z nich bardzo i na pewno wykożystam w swoich pracach! :)
Mnóstwo kartek do scrapbookingu
Antoś też coś dostał! :)
A czekolada dla mnie! :P
Antoś uwielbia książeczki! Czytamy ją razem nawet kilka razy dziennie :)

Olu, dziękuję serdecznie za wszystkie prezenty - są śliczne! :)

Kolejną osobą, która mnie zaskoczyła była Diana! :D
Ostatnio wymieniałyśmy się prezentami dla naszych pociech a teraz ja przed Świętami otrzymałam od tej szalonej dziewczyny kolejną przesyłkę!

Zobaczcie jakiego bałwanka dostałam! :D
I śliczną karteczkę z życzeniami.
Do tego dwie anielskie zawieszki, kolczyki oraz bransoletkę z wróżbą! :D
Nie zdradzę Wam co w niej było żeby nie zapeszać! ;)

Dziękuję serdecznie Kochana! Sprawiłaś mi wielką przyjemność! :)

Pozdrawiam Wszystkich wieczorową porą i życzę dobrej nocy! :)

10 komentarzy:

  1. zdrówka, zdrowia dla Antosia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim zdrówka dla małego przystojniaka! Ucho to poważna sprawa i trzeba dobrze wyleczyć.
    Ale jak bryka, to nie jest źle:).
    Śliczne prezenty! Buziaki dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrółka dla maleństwa dobrze wiem, że jak maluszek choruje to człowiek zupełnie na nic nie ma czasu, więc oby ten Nowy Rok przyniósł Wam zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuzo zdrowka dla synka zycze!! Same sliczne prezenty u Ciebie :) Szczesliwego Nowego Roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. duzo zdrówka :)

    no ja też nie wiem jak ot się dzieje z tymi dzieciakami ;> niby chore a brykają czasami bardziej niż normalnie :D

    ale to pewnie przez leki - moja Gabi np po nurofenie dostaje ADHD ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zaniemówiłam, Ola dała czadu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, żeby ten Nowy Rok byt dla Ciebie najlepszy, żeby przyszły same jasne dni, żeby sny były kolorowe, wieczory pełne nadziei, a poranki beztroskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapukałam do Ciebie ponownie z podziękowaniami, za dołączenie się do mojego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Zdrówka przede wszystkim. Też muszę się pochwalić, w ogóle dziś zacznę nadrabiać zaległości wszelakie!

    OdpowiedzUsuń
  10. According to Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 42 pounds less than us.

    (And actually, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING about "how" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    TAP on this link to find out if this quick questionnaire can help you find out your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń