czwartek, 3 stycznia 2013

koralowo - kolorowo

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, mam trochę zaległości dlatego pokazuję to co udało mi się zrobić zanim się rozchorowałam.

Przed świętami powstało kilka sztuk korali, które zostały sprezentowane kobietkom w naszej rodzinie.

Wszystkie kolory powstały w wersji długiej i krótkiej.. była też jedna sztuka czerwona ale nie zdążyłam zrobić zdjęć, ponieważ podarowałam je mojej mamie jeszcze przed Świętami :)

W sumie to przez przypadek zrobiłam ich więcej niż potrzebowałam i tym sposobem mam jedną sztukę dla siebie! :P

Zwykle wszystko co robię idzie w świat ale tym razem mi się udało ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim odwiedzającym miłego dnia!

Kasia/ComoLaLuz

11 komentarzy:

  1. A które zostały dla Ciebie? te turkusowe mają przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał śliczne wszystkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sa przesliczne :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Cię nie mam w rodzinie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne korale Kasiu! I te kolory....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te ceramiczne koraliki

    OdpowiedzUsuń
  7. super są dla mnie te turkusowe cudne:)sama bym chciała je mieć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy robisz :) chętnie będę tu zaglądać i sprawdzać co nowego stworzyłaś. Zapraszam też do zwiedzania mojego bloga - dopiero zaczynam dzielić się moimi pracami z innymi, dlatego też zależy mi na opiniach osób, które też tworzą własne dzieła www.pluszakowykacik.blogspot.com Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń