piątek, 6 lipca 2012

"Raz na Ludowo" - PODSUMOWANIE wymianki :)


Wreszcie znalazłam czas, żeby się pochwalić prezentami z wymianki organizowanej przez AgKe. Już dawno powinnam to zrobić.

Co prawda zdjęcia pstryknęłam od razu jak tylko dostałam tę cudowną przesyłkę ale doba jest teraz dla mnie zdecydowanie za krótka, żeby zdążyć ze wszystkim na czas.

Zabawa była wspaniała a motywem przewodnim były wzory ludowe.

Moją wymiankową parą po raz kolejny była Iwonka z Manufaktury broszki. Tak się złożyło, że znów wylosowano nas jako parę :) Z czego przeogromnie się cieszę! :D
Wiedziałam, że Iwonka przygotuje cudowne prezenty ale i tak znów mnie zaskoczyła :)

Nic już nie będę mówić... Zobaczcie moją fotorelację... ;)



Piękna broszka w moich ulubionych kolorkach :)


Wspaniałe i bardzo ludowe etui na telefon - cieszę się z niego jak nie wiem co i używam cały czas :) Zwłaszcza, że mój telefon ciągle ląduje na ziemi albo go gubię.. nawet w domu - czasem muszę nawet do siebie dzwonić, żeby go znaleźć :P
Teraz ma mięciutko i jest widoczny :D


Poniżej cudne kolczyki z jakimiś kamieniami ale nie znam się więc nie powiem jakimi.



Woreczek, w którym znalazło się mnóstwo przdasiów: koraliki, guziki, farbki do tkanin oraz baza do kolczyków :)
A i talerzyk szydełkowy, który trochę się spłaszczył podczas podróży do mnie a ja myślałam, że ma być płaski i zrobiłam z niego serwetkę... :P Leży teraz u mnie na komodzie i pięknie wygląda :)



Gdyby tego szczęścia było mało dostałam jeszcze śliczne tkaniny, wstążki haftowane i koronki oraz kordonki :)


Zobaczcie jakie cudny hafcik jest na tej serwetce! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :)


Do tego wszytko pięknie i starannie zapakowane aż człowiek się cieszy z samej tej staranności :)
Dziękuję Ci Iwonko z całego serca, znów sprawiłaś mi wiele radości :)

Ja natomiast wysłałam Iwonce takie rzeczy:







Chciałabym na koniec powiedzieć, że ostatnio szczęście dopisało mi potrójnie - wygrałam candy u Petronelki i nagrodę pocieszenia w folkowym candy u Pauliś a także nagrodę dla obserwatorów u Tafcik. Dziewczyny przysłały mi takie piękne rzeczy, że szok! ;) Ale o tym w oddzielnym poście.

Pozdrawiam kolorowo, ludowo i radośnie,
Kasia ;)

6 komentarzy:

  1. Niesamowite prezenty dostałaś :)Zazdraszczam....szczególnie kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie, świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna wymianka :)Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenciki sobie sprawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietna wymianka, aż miło popatrzeć! Soczyste barwy i piękne rzeczy.
    A z telefonem mam podobnie i nie wiem, czy etui coś by zmieniło.......
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wymianka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń