środa, 25 stycznia 2012

Trochę zaległości karteczkowych i pierwsza kartka sztalugowa :)


Wszystkie poniższe karteczki są w klimacie urodzinowo - imieninowym.
Powstały już jakiś czas temu ale dziś nadrabiam zaległości i pokazuję :)

Karteczka z dziewczynką z bukietem kwiatów "Dawn's Stamps" Nellie's Choice
Polecam ten stempelek - jest doskonałej jakości, świetnie się przyczepia do bloczka i dokładnie odbija na papierze.


Druga karteczka już bez stempelka ale za to ze śliczną koroneczką wyciętą dziurkacza wielofunkcyjnego (Multi-Shaper Punch, Xcut)
Wycina całkiem nieźle, chociaż ostatnio po robieniu zaproszeń ślubnych i wycinaniu w grubym papierze już nie idzie mu tak dobrze. Nie wiem jak go zaostrzyć - cięcie folii nie pomaga ;/


Ostatnia dzisiaj karteczka sztalugowa w ekologicznym stylu.
Pierwszy raz robiłam taką formę i bardzo jestem zadowolona z efektu jaki udało mi się uzyskać :)



Oczywiście wszędzie jest mój ulubiony dziurkacz wycinająco-tłoczący z motylkiem (BPCraft) :D

5 komentarzy:

  1. Przepiekne ,szczególnie spodobała mi sie ta środkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie, nie byłabym w stanie powiedzieć, która podoba mi się najbardziej! Buziaki dla Was:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza- słodziutka
    Druga- wesolutka
    Trzecia- oryginalna
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności - choć nie jestem jakąś wielką fanką różu najbardziej spodobała mi się pierwsza z dziewczynką:) Może to przez tą koronkę:)

    OdpowiedzUsuń