wtorek, 21 czerwca 2011

CANDY Z OKAZJI PIERWSZEGO DNIA LATA :)


Candy to moja najulubieńsza zabawa blogowa:)
Choć jeszcze nie zdarzyło mi się nic wygrać zawsze z niecierpliwością czekam na moment losowania i myślę sobie: "może to właśnie dziś los się do mnie uśmiechnie" :)

Od momentu kiedy pierwszy raz spotkałam się z Candy zawsze chciałam zorganizować je na swoim blogu i wreszcie znalazłam dobrą okazję.. Choć wiadomo powszechnie, że brak okazji też jest dobrą okazją do świętowania ;)



Pierwszym powodem jest to, że dziś mamy piękny, słoneczny, pierwszy dzień lata :)
Drugim zaś jest to, że uszyłam swój pierwszy patchwork!!!:)

Nagrody do wygrania są głównie guzikowe. Ostatnio zakupiłam dosyć sporą ilość więc pomyślałam, że się podzielę:)
Oprócz guzików, są też tasiemki, cekiny oraz kwiatkowe i listkowe koraliki.
Najfajniejsze są zielone, misiowe guziki!







Zasady konkursu są powszechnie znane:)
Jeśli chcesz brać udział w zabawie:

- zostaw komentarz pod zdjęciem,
- umieść podlinkowane pierwsze zdjęcie z moim candy w bocznym pasku swojego bloga,
- jeśli nie prowadzisz bloga zostaw komentarz i swój email,
- możecie zapisywać się do 7 lipca, następnego dnia odbędzie się losowanie :)

Życzę Wszystkim powodzenia i pozdrawiam :)

PS. Dokładam jeszcze bonusik do CANDY, można go zobaczyć tutaj:

http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/2011/06/bonus-do-candy.html


W poniedziałek (04.07.2011r) dorzucę jeszcze jakieś drobiazgi :)

31 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza! ;) Zestawik wyjątkowo apetyczny - oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    Link do candy zamieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z ochotą, bo guziczki są jak złoto!
    Dzięki za wizytę u mnie i miłe słowa! Ja w głębi serca jestem bardzo blisko natury, tylko warunki na razie się nie składają, żebym mogła poszaleć, ale mam nadzieje, że kiedyś.......
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się piszę, a ślicznych guziczków i wstązeczek nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się :) daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale cukierasy!!!!! Przydadza sie wszystkie, zapraszam na swoje candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :D linus9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl
    http://kolczykihandmade.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zgłaszam. Zielony misiakowy guzik jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią się zapisuję :) zapraszam też do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się :) http://szafranowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy zestaw:) a misie super:) oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się zapisuję :)
    Zapraszam także na candy do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne:) Ja też chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Urocza poszeweczka! Mnie patchwork nieco przeraża... Skomplikowana rzecz :D

    No i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuda :) Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie na candy - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też się zapisuję i mam nadzieję, że mi się poszczęści :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. a może mi się uda? :)
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne candy ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się ustawię po takie słodkości a banerek na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmm to ja też jeszcze się załapię :D takich drobiazgów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zachęcające smakowitości! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, miałabym ochotę na takie słodkie dodatki krawieckie:-)
    zonk.zonkowsky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear! What a lovely blog and a cute candy! Loooove all! And love to find your pretty space here! You have such a lovely taste! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this sweet candy with us and for it's opened to everyone! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A good deal doesn't usually mean the most affordable one. Companies are trying out Fiat leasing over the regular options of buying. When we hire a banquet hall for a party, the space in the banquet hall is hired to hold the party.

    Stop by my web blog Leasing a Van for Business

    OdpowiedzUsuń
  28. Individuals can decrease their quantity of contaminants through keeping
    away from processed food products with hydrogenated oils
    in the foods. So if you are really serious about wanting to
    get rid of a Candida yeast infection it is time to say goodbye to cakes, biscuits, lollies, cheese, alcohol, chocolate, and all kinds of sugary treats that
    you've been enjoying for many years. Some people try homeopathy, which is usually not harmful.

    Feel free to surf to my blog post: best yeast infection treatment

    OdpowiedzUsuń
  29. The final of the top five free family blog sites listed in
    this article is Live - Journal. Secondly it truly is entirely absolutely free
    to make use of. Remember you can use Wordpress as a regular website.



    Also visit my site: WP Social Press

    OdpowiedzUsuń