środa, 14 marca 2012

Exploding box, prezenty i kontunuacja zabawy blogowej !!! :)


Ostatnio poczyniłam spore zakupy w Galerii papieru. Szczerze polecam, ponieważ karteczki są cudowne, kolorowe aż chce się z nich tworzyć!
A dodatkowo Galeria podwaja zakupy w ramach akcji "Wiosenne porządki w Galerii Papieru"

Do tej pory skupiałam się jedynie na kartkach, ponieważ wydawało mi się że to jest najprostsza z możliwych form scrapowych.
Ostatnio jednak za sprawą instrukcji z bloga http://moje.creativehobby.pl/ odważyłam zrobić eksplodujące pudełko :)

Te które zaprezentuje poniżej to jest już drugie. Pierwsze pojechało na zieloną wymiankę do AgKe i pokażę je jak już będzie po zabawie :)

To dzisiejsze wygląda tak :D







W międzyczasie znalazłam wyzwanie #1 patchworkowo na nowym, ciekawie zapowiadającym się blogu Scrap-Ścinki i postanowiłam zgłosić swoją pracę do zabawy :)

Ponadto chciałabym się pochwalić prezentami, które przesłała mi Ewkiki w ramach zabawy blogowej. Otrzymałam Dwie decoupagowe zawieszki, własnoręcznie zrobione serduszko lniane, śliczną karteczkę z życzeniami, przydasie oraz pyszne herbatki i kawusię.
Wcześniej nie miałam jak zrobić zdjęć a z racji tego, że jestem łasuchem zostały tylko rzeczy niezjadywalne ;)






Dziękuję Ci Ewuniu serdecznie!
Sprawiłaś mi wielką radość swoim podarunkiem :)

Kontynuując tę przemiłą zabawę... Zapraszam trzy pierwsze osoby, które chciałyby otrzymać miłą, niezobowiązującą niespodziankę do wpisania komentarza pod dzisiejszym postem z wyrażeniem chęci do udziału w zabawie.
Osoby te są zobowiązane do zorganizowania takiej samej zabawy u siebie na blogu.

Oto szczegółowe zasady:

1) Musisz posiadać blog.
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
4) Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

ZAPRASZAM :)

Dziękuję również za to, że do mnie zaglądacie i za wszystkie serdeczne słowa pozostawione na moim blogu :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu! Aż trudno uwierzyć, że to Twoje pierwsze pudełko - jest śliczne! I te patchworkowe ścinki na zewnątrz - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) jeszcze nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie.
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jesteś pierwszą osobą, która zgłosiła się do zabawy! :) Cieszę się bardzo i zapraszam jeszcze dwie osoby!! :)

      Usuń
  3. A pudełko bardzo mi się podoba - jest takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ci wyszło to pudełko ,a prezenty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko! Trzymam kciuki za Twoją zgłoszoną pracę !!!Prezenty od Ewuni śliczne :)Ewunia jest zdolną istotką, bardzo zdolną. Co chwila na różnych blogach czytam o Jej wspaniałościach:)
    Jak się czujecie Ty i Maleństwo? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochane Kobietki za komplementy dotyczące mojego pudełeczka! :) To bardzo motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pudełko!!!!!!!!!Świetne po prostu:))). Zdolniacha z Ciebie!
    A moje drobiazgi ładnie u Ciebie wyglądają:).
    Buziaki przesyłam dla Ciebie i Kruszynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że ładnie wyglądają bo są bardzo ładne! :)

      Usuń
  8. Cudowne pudeleczko! Pelen podziw! Dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko wymiata!Jesteś przebojową osobą,że się za to zabrałaś.Ja mam okazję,nauczyć się tego na kursie u Moriony i boję się,że nie dam rady.Ale Ty to co innego.Prezenciki od Ewy cudne.Pozdrawiam podwójnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny exploding box. Nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy. Urzekł mnie ten motylek ;) Postarałaś się nawet o czułki!
    Dziękuję za informację o promocji w Galerii Papieru ;) Nie wiedziałabym gdyby nie Ty ;)
    Nie widzę, żeby ktoś się jeszcze zgłosił po niespodziewajkę, więc czy mogę być kolejna? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! To już drugie pudełko:)

      Pierwsze poleciało na zieloną wymiankę organizowaną przez Majalenę :)
      Oczywiście, że możesz się zgłosić do zabawy! :D

      ZAPRASZAM JESZCZE JEDNĄ OSOBĘ! :)

      Usuń
  11. Chyba udało mi się załapać na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam Cię serdecznie! :)
      To mam już trzy osoby do zabawy blogowej :D

      Usuń