środa, 28 marca 2012

Wiosenne dekoracje


Szukałam ostatnio inspiracji wielkanocnych i chciabym Wam to pokazać.. Moim zdaniem piękne aranżacje..




Zdjęcia pochodzą ze TEJ str. i TEJ i jeszcze z innych ale zgubiłam.. ;/

A u mnie również wiosennie.. ostatnio powstały trzy kolorowe ptaszki, które niebawem wyfruną w daleką podróż :)





Zdjęcia nieszczególne bo jakoś nie mam weny do pstrykania.. leń mnie dopadł. Poza tym nie jestem do końca zadowolona z moich umiejętności przyszywania skrzydełek do tułowia - szycie ręczne to moja pięta achillesowa...
Ale trenuję dzielnie! ;) Może ktoś mi powie jak takie rzeczy przyszywać?? Na okrętkę czy jak??

Ponadto zachęcam jeszcze do zapisywania się do mojej zabawy wymiankowej. Zostały jeszcze 4 dni z dzisiejszym. Wiem, że są Święta ale czasu też jest sporo na przygotowanie niespodzianki dlatego zapraszam - może jeszcze znajdzie się ktoś chętny..? :)
WYMIANKA Z MOTYWEM KWITNĄCEJ WIŚNI - ZAPISY POD TYM LINKIEM

Pozdrawiam i wracam do szycia fartuszka, który pokażę niebawem :)

18 komentarzy:

  1. Wspaniałe wiosenne inspiracje, ptaszki są cudowne, no a jak patrzę na twój ciążowy suwaczek to mi się miłe chwile sprzed około roku przypominają kiedy to pod serduchem nosiłam moje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ptaszki, takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ,ptaszki urocze i kolorowe !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje bajeczne! Zresztą ptaszorki również:).
    A jeśli chodzi o szycie ręczne, to nie jestem specjalistką....
    Świetnie, że umieściłaś to liczydełko, przynajmniej jestem na bieżąco!
    Buziaki dla Was i nie ustawaj w ptaszeniu, bo dobrze Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Popatrzę sobie na te inspiracje, bo chyba nie zdążę nic zrobić do ustrojenia domu.
    Śliczne wyszły Ci te ptaszki. Podobają mi się połączenia kolorów, szczególnie w tym niebieskim i kwiatowym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz świetne prace. Jest na co popatrzeć w tym blogu :) Już go dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam gorąco :)
    Jakbyś miała ochotę to zapraszam do mnie: http://dasanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe inspiracje. Ptaszki tak wiosennie kolorowe:)
    Ja skrzydełka, łapki i inne takie wszywam na okrętkę, gęstym, ale krótkim ściegiem.
    Fajny suwaczek:) Będę na bieżąco:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne aranżacje świąteczne. Ptaszki urocze.
    Pozdrawiam cieplutko Was oboje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze ptaszki! Są doskonałe!
    Pozdrawiam wiosennie :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ptaszyny :D

    ja słońce siedze na kartonach bo się przeprowadzam na drugi koniec Polski ;/ no i maszyna juz spakowana i nie wiem kiedy ja odgruzuje, więc wymiankę chyba musze sobie darować ale nastepną postaram sie złapać :D

    zapraszam też do siebie na candy - do wygrania m.in tkaniny dziecięce :) będą w sam raz dla maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aranżacja a szczególnie ptaszki chwytają za serce- piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny Kochane! Dziękuję serdecznie za miłe komentarze i za to, że do mnie zaglądacie!:) Bardzo podnosi mnie to na duchu i motywuje do tworzenia.
    Buziaki i cieplutkie promyki słońca przesyłam dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty glupotki piszesz ... skrzydelka pierwsza klasa a ptaszorki cudne .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, uwierz mi! Wkurza mnie to, że nitkę widać.. :/ na łączeniu do korpusu.. i nie wiem jak sobie z tym poradzić.

      Usuń
  14. Ależ tu kolorowo u Ciebie! Inspirację podziałały na mnie inspirująco:):) A ptaszki bardzo udane:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne ptaszorki, a te tkaniny - bajka:)

    OdpowiedzUsuń