niedziela, 1 kwietnia 2012

LOSOWANIE PAR - WYMIANKA Z MOTWEM KWITNĄCEJ WIŚNI


Dziś 1 kwietnia i losowanie wymiankowych par...
i to nie jest pryma aprylisowy żart ;)

Odbyło się podobnie jak w moim candy..
Losowałam po dwie karteczki - pary.

W związku z tym, że do zabawy zgłosiła się nieparzysta ilość osób (13)
Ostatnia niewylosowana osoba wymienia się ze mną :)

i tak zostało wyłonionych 7 par:

AgKe (paczka wysłana) - Diana (paczka wysłana)

tafcik (paczka wysłana) - Anko (paczka wysłana)

cohenna (paczka wysłana) - Kre-Akcja (paczka wysłana)

mamawiki (paczka wysłana) - pocieszna (paczka wysłana)

pandzioszka (paczka wysłana) - Bożenka (paczka wysłana)

ComoLaLuz (paczka wysłana) - AgapeArt (paczka wysłana)

Agnieszka (paczka wysłana) - ComoLaLuz (paczka wysłana)

Już mam wszystkie adresy więc w ciągu 1-2 dni wyślę maile zwrotne z adresem osoby, dla której należy przygotować i wysłać paczuszkę.


Przypominam dalsze punkty regulaminu naszej zabawy:

6) PREZENTY WYMIANKOWE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 30 KWIETNIA 2012r. U WYMIANKOWEJ PARY!!! Czyli należy je wysłać najpóźniej 23 kwietnia 2012r!

(do tego dnia proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój e-mail) Jeśli przesyłka miałaby się opóźnić proszę niezwłocznie poinformować o tym Waszą wymiankową parę!


7) Po otrzymaniu paczki chwalimy się prezencikami wykonanymi i otrzymanymi na swoich blogach w ciągu 2 tyg.

U mnie w tym terminie pojawi się lista wymiankowych par i waszych prezentów.

CO POWINNO SIĘ ZNALEŹĆ W PRZESYŁCE jest opisane w regulaminie pod tym linkiem:

http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/2012/03/wymianka-z-motywem-kwitnacej-wisni.html


Dziękuję Wszystkim Dziewczynom, które się zapisały!
Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z Waszych wymiankowych połówek i będziecie zadowolone z prezentów, którymi się wymienicie :)
Liczę również na to, że następnym razem zgłosi się troszkę więcej osób..

Pozdrawiam serdecznie! :)

3 komentarze:

  1. Świetny miałam temat wymianki, Zastanawiam się nad zapisaniem, ale jestem dopiero początkująca w blogowaniu i może następnym razem się zapiszę. A Wszystkim życzę udanych wymianek :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za moją wymiankową parę, która szyje przepiękne rzeczy, czas wziąć się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki serdeczne za odwiedziny i mam nadzieję że będziemy dobrze się bawiły, a Twoja twórczość to nie jest taka skromniutka.Ptaszeczki są fantastyczne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń