piątek, 16 listopada 2012

Przygotowania do Świąt!


Dopiero było Wszystkich Świętych a lada moment będzie Boże narodzenie! Zawsze ten okres zlatuje mi tak szybko, że nie nadążam! Prezenty, zakupy, wszytko na ostatnią chwilę.. najczęściej niestety dopiero w wigilię :?

O wysłaniu kartek świątecznych zwykle przypominam sobie dopiero wtedy kiedy nie mają już najmniejszej szansy dotrzeć na czas...
W tym roku postanowiłam poprawę i obiecałam sobie, że będzie inaczej! :D
W końcu bycie żoną i mamą do czegoś zobowiązuje!Najwyższy czas, żeby się ogarnąć! ;)

Nie przepadam za typowymi czerwono-złotymi kartkami dlatego może trochę mniej klasycznie - zielono.. Nie za smutno??





Aha! Przypomniałam sobie o czymś! :D
Dawnoo dawnoo temu obiecałam, że jak liczba moich obserwatorów przekroczy magiczną trzycyfrowa liczbę wylosuję osobę dla, której przygotuję prezent.

W tym celu muszę prześledzić komentarze i wypisać wszystkie osoby. Każdy zostawiony komentarz to będzie jeden los. Dlatego największą szansę mają osoby, które najczęściej mnie odwiedzają i zostawiają po sobie ślad :)

Wymyśliłam tak, ponieważ część osób wcale mnie nie odwiedza. Postanowiłam, że najsprawiedliwiej będzie jeśli obdaruję kogoś spośród stałych bywalców :)

Chciałabym w ten sposób podziękować Wam za to, że jesteście. Za to, że zostawiacie tu wiele ciepłych słów i dzielicie się ze mną swoją dobrą energią, która napędza mnie do pracy! :)

Mam nadzieję, że do jutra dam radę! :P

Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę miłego oraz twórczego weekendu :)

24 komentarze:

  1. oo, podoba mi się tak świątecznie w zielonym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna karteczka, zresztą ta poprzednia również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka nawet i w takich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z tym wypisaniem komentarzy :) chyba najbardziej sprawiedliwy - będę musiała następnym razem pamiętać i tez w ten sposób zrobię jakąś rozdawajkę dla najbardziej wygadanych obserwatorów :D

    a zielone obrazki u mnie na kompie są siwe :( śliczna mimo wszystko ta kartka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nailaa, może dlatego u Ciebie jest szara bo ta zieleń to taka raczej brudna i zgaszona jest ;)

      Usuń
  5. Mnie osobiście bardzo podobają się takie kolory a kartka wyszła śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też bardzo lubię taką zgaszoną zieleń :)

      Usuń
  6. Kartka wyszła Ci śliczna - dobrze, że napisałaś, że jest w zieleni, bo ja widzę szarości - ale też mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Faktycznie te kolorki przy pewnych ustawieniach monitora mogę wyglądać na szare. Zwłaszcza, że w tej zieleni jednak jest sporo szarości ;)

      Usuń
  7. Śliczna karteczka, kolorystyka dla mnie trafiona w 100% Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo myślałam że może będzie zbyt ciemna.

      Usuń
  8. Kartka jest cudna i wcale nie za ciemna:) A jeśli chodzi o kiermasz, napisz proszę do organizatorki na e-mail, który podałam w poście. Super byłoby się spotkać:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam nadzieję na to, że się spotkamy a na kiermasz już się zgłosiłam :D

      Usuń
  9. karteczka jest przesliczna i wcale nie za smutna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna kartka, ja nie mam talentu do takich prac, więc będę musiała kartki kupić, zresztą jak w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza. Podobają mi się ta gałązki okalające ptaszora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech...bardzo urocza! A u mnie króluje czerwień, zieleń...bo też mam tych papierów tyle,że aż szkoda wyrzucać. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udowodniłaś, że czarno biała kartka również może wyglądać świetnie i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna karteczka :) Masz ciekawe pomysly aa to sie ceni :) Z mila checia jeszcze do Ciebie zajze nie jeden raz :) Serdecznie Pozdrawiam i choc karteczek jaa sama nie robie to i tak z mila checia zapraszam Cie do mnie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta kartka! Chciałabym robić takie wypieszczone, może kiedyś:).
    Póki co, u mnie masówka. Buziaki i gratuluję nowych gości!

    OdpowiedzUsuń